Ma reggel szokásosan fél 8kor csörgött az ébresztőm, elvileg 8-ra ígérte Mike, hogy érkezik, így szundítani akartam, de 7:31-kor megérkezett Mike felesége és fia :-D Kicsi Mike és Galina... Mert hogy kedden és csütörtökön úszóedzése van a gyereknek, és ilyenkor végeznek. Jeeee. Mondták, hogy számítsak rájuk csütörtökön is... Nos, akkor irány a zuhany! Na, ez nem olyan egyszerű ám, mivel a bázison nincs zuhanyzó, a szálloda konditermébe járok. Na persze nem abba a szállodába, amelyikben a bázis van... A következő utat járom be reggelenként: törölköző és egyéb kellékek felkap, elsétálok a tengerparton kb 100 métert, fellépcsőzök a medencéhez, végigsétálok mellette, le a fűre, átmászok a kerítésen a szomszéd szállodába, (ez még mindig a Corinthia...) ott is végig a parti úton, át a Radisson területére, még egy medence mellett el, be a szállodába, és már ott is a konditerem. :-D Le van beszélve ugyan, hogy oda járok fürdeni, de mivel mindig más van ott, elég furcsán szoktak rám nézni. Hehe. Persze nem kérdeznek semmit. Lehet, be is költözhetnék... 

Nos, egy frissítő zuhany után visszasétáltam a bázisra. Mike közben megérkezett, én meg elmentem a kocsiért, kiálltam a mélygarázsból (annyira szépen parkoltam be tegnap, nagyon könnyű volt kijönni!) le a meredek kocsibejárón a bázisra. Itt eléggé figyelni kell, mert ha a kocsi nincs megpakolva, nagyon könnyű  a hátulja, és ha ráfékezek, akkor blokkol. Ez nem lenne vicces azon a lejtőn... Ha nem fékezek, akkor meg ott van a tenger szemben. Persze motorfékkel a legjobb lemenni, most már tudom... Megérkezett a két angol búvárunk, szegénykék ittragadtak Máltán a vulkán miatt. Nem mintha sajnálnák... Elmerülgetnek még egy hetet. :-D

Felpakoltunk, és irány Gozo! Mike kiállt a teherautóval, majd megkérdeztem tőle, hogy akkor nem én vezetek? Erre átadta... Hehe. Meglepetés! A srácok bátran beszálltak, persze nem tudták, hogy milyen jól vezetek! És tényleg! Csak kb 3x fogtam rá az ablakemelőre a váltó helyett, de észrevétlenül korrigáltam. De ma már egyszer sem kapcsoltam be az ablaktörlőt az index helyett, mert ugye az is a másik oldalon van. :-D különben nagyon egyszerű jobbkormányos autót vezetni, Thaiföldön meg már megszoktam, hogy a másik oldalon megyek. 

Szépen beálltam a kompra is, gond nélkül. Jó dolgom van, mert hol Mike, hol a búváraim hívnak meg teára, sütire, jól is esik, amíg meg nem kapom az első fizetésem. Amiből 100 eurót már meg is előlegezett nekem Mike a szállásomra... 

A merülőhelyre elég kemény út vezetett le, egyszer oda is koccoltam a kocsi alját, elég alacsony... Nem volt nehéz. Karwela és Cominoland roncsokat merültük meg, láttunk szép nagy polipot, látótávolság olyan 20-25 méter volt... Második merülésre Mike már nem is jött, csak megmutatta merre menjek. Kérdezte, rendben leszek-e. Hahaha, miért ne lennék? Nem is volt semmi gond. Visszafelé amíg kijöttünk a merülőhelyről, Mike valami olcsó kifogással átvette a vezetést... A kompon meg visszaadta. Hmmm. Lehet, féltette a kocsit, bár úgyis én fogom vezetni később... Na mindegy, ő is alig tudott kijönni egy helyen, az egyik búvárt hátra kellett ültetni a platóra, hogy le legyen súlyozva a kocsi hátulja... 

Holnap megyünk munkavállalási engedélyt intézni, este meg a lakás bérlést aláírni. Ki kell még cserélni a komputeremben az elemet, szóval lesz holnapra is tennivaló, mert merülés nincs betervezve. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr361938571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása