Első napok

 2010.04.18. 21:29

 Szombaton délelőtt elmentünk szállást nézni nekem. Mike egyik ismerőse hívott, hogy talált valamit 200 ojróért, nézzük meg. Háááát... Nem nagyon tetszett, a falakon nem volt túl sok festés, bizonygatták, hogy milyen szép napos, ami azt jelenti, hogy nyáron meg lehet itt sülni, volt mosógép is, szerintem akkor döglött be, amikor a torinói leplet próbálták kimosni vele... Na mindegy, egy opció. Ezután bementünk egy ingatlan irodába, akiknek még otthonról írtam, és válaszoltak, hogy találtak valamit. Ez már jobb volt! Árnyékosabb, 2. emelet, tiszta, nem csak a lakás, de a lépcsőház is. Le is csaptunk rá, mint az a bizonyos gyöngytyúk a tudjátok mire... Mike jó arc, 100 euróval le is foglalta nekem, mert én most nem vagyok annyira eleresztve... Majd levonja a fizetésemből... :-D Nem is aggódott emiatt. Hehe. Ez is le van rendezve, május elsejét mondtam, mint költözési időpontot, addig elleszek a bázison, de ha nem, mehetek hamarabb is. Szerdáig eldöntöm, akkor megyünk vissza szerződni.

Délután apa és fia jöttek próbamerülésre. Az egészségügyi kérdőíven a fiúnak bejelölték, hogy rendszeresen szed gyógyszert. Miért, mi a baja? Hiperaktív... Istenem... Be is volt lassulva szegény. Indult is az aggódás, hogy valaki jöjjön-e velem segíteni. Mondtam, abbahagyhatják az aggódást, le tudom kezelni. Nem is volt semmi baj a gyerekkel, az apja viszont elég hiperaktív volt! Gondolom hozzá kellett szoknia, hogy lépést tartson a gyerekeivel (mert a másik két gyerekből az egyik szintén ebben "szenvedett"...) és annyira pörgött, őt kellett állandóan fékezni. A nyílt vízi merülésnél is úgy úszott, mint akinek muszáj. A végén a palacknál elkaptam, és csak húzattam magam, hadd erősödjön apuka... Nem bírtam a tempót... Illetve bírtam, de nem akartam... :-D Nem baj, nagyon tetszett neki! A srác eléggé fázott már az uszodában is, így a nyílt vizet inkább nem vállalta. 

Ma pedig Cirkewwaban voltunk, megmerültem két jó fej angol búvárral a Rozi és a P29 roncsokat. Ők 5.5 mm-es ruhában, csuklya és kesztyű nélkül nyomták! Igaz, mondták, hogy otthon 6 fokos most a víz náluk, ahhoz képest ez a csontig hatolóan fagyos víz, ahol a fókáktól nem láttam a jegesmacikat, forró. Ez is egy nézőpont, én élveztem a kis száraz ruhám. Azért vannak itt, mert ugye nem tudtak hazamenni, de az EasyJet fizeti nekik a szállodát... 5 csillagosat. Nem is rossz egy fapadostól, mi? Azért a pápa ide tudott repülni tegnap, végülis csúnya is lenne, ha ő sem tudna repülni az ő összeköttetéseivel!

Holnap megint két discovery búvárom lesz, akik láttak az uszodában és kedvet kaptak. Apa és lánya. Remélem nem fagynak meg. Ma elég hűvös volt, erős szél és az eső is esett. Délutánra kisütött a nap, de nem sültem meg. Koh Tao, hiányzol ám!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr471932665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borka73 2010.04.20. 13:27:52

Hi-hi, jó olvasni, Anya, h. legalább még a humorod nem fagyott le. "torinói leplet" mosó antik mosógép lelet, he-he, ez jó!
Viccelsz, ahol a lepel nyomai vannak, ott pápa is van! (Vulkáni hamu ide v. oda.)
Szép merüléseket! Pussz!
süti beállítások módosítása