Vasárnap elszállt a szárazruhám nyakmandzsettája... Este meg kicsit megcsúszott a társaság, elmentünk meginni egy sört, és egy karaoke bárban kötöttünk ki erősen üvöltözve különböző számokat, melyek dallamáról annyi sejtésünk volt, hogy egyáltalán nem hasonlít arra, amit "énekelünk". De jól éreztük magunkat. Ellenben ennek eredményeképp reggel otthon felejtettem a szárazrucit, így nem került el a szervizbe. Még jó, hogy megint a Radissonban voltam ügyeletben, kissé halódva ugyan, de elücsörögtem ott egész nap... 

Másnap gondosan magammal vittem, reménykedve, hogy hamar megcsinálják. Semmi jóval nem kecsegtettek, mondták ez Málta, akár egy hétbe is beletelhet, mire visszakapom. Ajjaj! Na, kedden már nem úsztam meg a merülést. Felkapom a nedvesruhám, alá egy mellényt, és gondoltam, jól beöltöztem a merüléshez. Tévedtem. Iszonyatosan fáztam. 

Merülés után irány Radisson megint. Így gyorsabban ment a nap, hogy nem reggel 10-től kellett ott ülnöm... Na, 4kor bezártam, vissza a bázisra. Hát nem beesett valaki, hogy merülni akar??? Áááááááááá! Nedvesruha fel, irány a víz. Azt hittem, reggel fáztam, de nem... Most fáztam igazán. Amit tanítunk, hogy "ha nem tudod abbahagyni a reszketést, gyere ki a vízből" klasszikust produkáltam... 

Másnap Mike mondja, hogy biztos vagyok-e benne, hogy 5 mm-es a ruhám. Mondom persze, 5.5 mm. Nézzem már meg, mutat egy másikat, ez 5 mm. Kérdezi mégis hány éve volt 5mm-es a rucim? Mondom, dehát tavaly kaptam!!! Aztán rájöttem, hogy azóta beletettem kb 500 merülést... Na jó. Ezek szerint kb 3 mm-es ruhában nyomtam tegnap a 17 fokos vízben... Ezért fáztam annyira!!!! Kemény csaj vagyok! No, szerdára beöltöztettek! Kaptam egy ugyan olyan ruhát, mint az enyém volt újkorában... Csak épp m-est az én ML-esem helyett. Mondták, bele fogok férni. Persze, levegőt meg minek venni! Plusz egy shorty rá. Csak a kesztyűm felejtettem a bázison. Sebaj. Irány merülni. Szerencsére szép idő volt. Szél semmi, így át tudok melegedni a két merülés között. Az élet apró örömei. Így is fáztam persze, de nem annyira. Nem erre a hőfokra vagyok tervezve! Délután, amikor visszamentem, meglepetés várt! Kész is van a ruhám! HURRÁÁÁÁÁÁÁÁ! És mehetek megint merülni, a srác, aki reggel nem jelent meg, most beesett, és vízbe akar menni. Semmi gond, amennyiszer csak akarjátok! Irány Valletta, és a Maori nevű roncs. A srác kissé szétszórt volt, akármit adtam neki, ruhát, csizmát, rögtön ki akarta vinni a dobozát a kocsihoz. 3x álltam neki megkérdezni, minden megvan-e, mindig valahol elakadtunk. Ennek eredményeképp a reduktor sikeresen otthon maradt. Ott állunk a merülőhelyen, most mi legyen. Kaptam egy tippet egy másik csapattól, aki ott volt, hogy hol a legközelebbi bázis. Futás oda, kis kevergés a városban. Mert Mikenak közben el kellett mennie... No, nagy nehezen megtaláltuk, béreltem egyet, 5 euróm bánta. De legalább jót merültünk! Irány a bázis, vissza is találtam, jó lesz ez, nem is olyan bonyolult a sziget! ÉÉÉÉÉS: akkor viszem az éjszakai merülést? Naná! Kissé nevettek rajtam, mennyire felbátorodtam, mióta visszakaptam a szárazruhám! Ami annyira nem száraz, mert a bal kezén ázik. Vissza kell vinni, nem jól ragasztották meg... Játszottunk tintahallal, jó sok volt az öbölben. 

Ma meg kaptam egy orosz srácot, vigyem merülni. Angolul nem beszél, így Mike eligazította, nekem csak vinnem kellett. Szegényt sikerült kissé túlsúlyozni, így küzdött rendesen. Nem is jött a második merülésre, így laza napom volt. Délután viszont Mike kiadta, hogy mossam le az új kocsit, amit vett. A külső mosással nem is volt gond, de amikor elkezdtem a belsejét... Inkább nevezném kiganajozásnak... De elég jó lett. Kicsit aggódtam, hogy találok néhány újonnan életre lépett létformát benne... De most már különösebb pirulás nélkül bele lehet vendégeket ültetni... Azért még van rajta pár dolog, amit meg kell csinálni, például eléggé hiányzik a vezetőoldali tükör... De már megállapítottam, hogy ezért a kocsiért fogunk küzdeni, ki vigye! Ebben ugyanis van működő rádió! Zene! A srácok mondták is, hogy majd ők megosztják, mert hogy engem könnyen legyőznek ketten... Hahaha! Nem tudják, kivel kezdtek! Enyém lesz a kocsi! :-) Majd meglátják! 

Holnap korán kezdünk, negyed 8-ra jön értem Mike háromnegyed helyett, de semmi gond, nyet problema, van Red Bull-om! Mindig meglepem őket, meg magam is, hogy mennyi mindent megértek oroszul, amit beszélnek. Tanulgatom is... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr461962922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása