Felfedezőutak

 2010.05.02. 12:05

 Ugye amikor idejöttem, az volt a terv, hogy jól megmutatják nekem a szigetet, merre vannak a merülőhelyek, mit hol találok, szépen lassan hozzászokom a közlekedéshez, meg ilyenek. Ehhez képest egyik reggel megkaptam egy búvárt, hogy menjünk a Blue Grottóhoz, Zurrieq-be, ami Málta másik végén van... Google map, hogy legalább a falvak nevét tudjam, hogy meghatározhassam, nagyjából merre is vagyok. Végülis odataláltam, volt két szuper merülésünk az Umm El Farud nevű roncson, és vissza is találtam. Bár abban biztos vagyok, hogy nem a legrövidebb utat választottam, sem oda sem visszafelé :-D Ellenben egyszer egy olyan kis úton mentem, ahol időnként épp csak elfértem a kocsival. Hogy mikor építhették? Beszélik, hogy itt Máltán vannak a piramisoknál idősebb dolgok, szerintem ez az út is közéjük tartozhat. 

Pénteken megérkezett Gyuri és Évi, valamint az ifjú leendő búvárjelöltek... A harmadik már búvár, mert még a pocakban van... Szombat este elkértem egy kocsit a bázisról, hogy átmenjek hozzájuk, kicsit északabbra, Melliehában szereztek szállást. Viszonylag egyszerűen odataláltam, nem emlékeztem biztosan, hányas apartmant mondtak, de az ajtajuk előtt már minden kétségem eltűnt, azért ha két gyerek van a szobában, az hallatszódik... :-) Jót beszélgettünk, olyan fél 12 körül hazamentem, hogy kipihenjem magam, mert előző este is sikerült Tiit-tel és Margittal, az észt párral fél 3-ig eldiskurálni az élet nagy dolgairól... Nos, megérkeztem a ház elé, pont volt parkolóhely is, gyönyörűen beparkoltam a teherkocsit a járda mellé, majd kiszálltam körbejárni, hogy sikerült. Hát, volt még 5 centi a mögöttem álló kocsi és a plató között... Hmm. Persze a tulaj pont ott volt, összevigyorogtunk, hogy ez közel volt, szépen kicentiztem... De még nem éreztem, hogy hazamennék, így beültem a De Niro bárba, ami pont a szállásommal szemben van. Végülis aznap néztem meg a Kaszinó című filmet, így hangulatban voltam :-) A hely majdnem üres volt, csak a mixer és egy barátja volt ott, de nagyon jó fejek voltak, és jó zene szólt, így megint sikerült olyna kettő körül hazakeverednem... Ma este már tényleg alszom!

Reggel egyedül indultam a bázisra, a többiek másik kocsival mentek. Kissé álmosan hajtok a szokott úton, egyszercsak bumm, teljes útzár. Király. Elterelés jobbra, persze innentől kezdve semmi tábla, hogy merre kell menni. Nos, ismét felfedezőútra indultam, úgy nagyjából sejtve az irányt, megintcsak odataláltam, ahová kellett... De hogy közben merre voltam... Szerintem óriásit kerülhettem... Időnként mentem szemben, amikor elrontottam egy-egy kanyart, és próbáltam mégis a másik irányt választani, visszatolattam párszor, meg ilyenek... Szép volt... Megpróbálom majd egy térképen belőni, merre is járhattam. Kéne már egyet bedobni a kocsiba... :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr341968275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása