Az első "hivatalos" munkanap

 2010.04.19. 22:40

 Ma megtudtam, hogy ez az a nap, amikor elkezdek "igazán" itt dolgozni. Nem éreztem ugyan különbséget, de legyen... Délelőttre kaptam két próbamerülőt, akik láttak múltkor minket az uszodában. Most, amikor mentünk a medencébe, megint volt két érdeklődő :-D Holnap pedig Gozora megyünk, én fogok vezetni! Ja, jól bemutattam a sofőri képességeim...Én parkoltam be a teherautóval a mélygarázsba. Mike mondta, hogy ő tolatva szokott beállni, de én csak kanyarodjak be nyugodtan. Micsoda, be tudok én állni tolatva! Be is álltam gyönyörűen, a kis szépséghiba csak az a kis koccanás volt a falon a kocsi hátuljával... kicsit hosszabb volt, mint gondoltam. :-D De azét gyönyörű parkolás volt! Szerintem. 

Délután, amikor végeztem a búvárokkal, szépen elpakoltam, tegnap megmutatták a kompresszor működtetését is. Nagyon kemény, egy palack kb egy perc, amíg a puffertartályok tele vannak persze. De akkor is. 

Kíváncsi vagyok, mennyire tudok majd beszélni oroszul a nyár végére... Vicces lenne kicsit megtanulni, most már nem félek annyira az orosz búvároktól, mint ezelőtt. Amit Egyiptomban láttam, az nem volt valami megnyerő, de akikkel azóta összefutottam Thaiföldön és itt, megváltoztatták a véleményem. Azért van némi közös múltunk :-D Mint a törökökkel. 

Ma kitöltöttük a papírokat a munkavállalási engedélyemhez is, ez is lassan megtörténik, a Suunto boltba sem jutottunk el elemet cseréltetni a komputeremben... Igaz, kaptam másikat, amit addig használhatok, de mégis jobban szeretném az enyémet... A merüléseimet sem naplóztam be, azt hiszem, ennek annyi, nincs kedvem már írni őket. Pedig ezerig akartam vezetni a naplót, de nagyjából tudni fogom, mikor lesz. Majd csapunk egy kb ezredik merülés bulit két hónap múlva. :-D 

Tudom, tudom, képek, majd csinálok azokat is, ígérem!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr391935873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása