Munka, munka, munka

 2010.07.13. 20:58

 Beindult a szezon! Tanfolyamok, merülések... Már a Maffia Wars-ot is abbahagytam a Facebookon, mert szerencsére nincs időm ilyenekre... Jaj, volt egy nagyon vicces tanítványom! Gerhard, a német üzletmber, 66 éves, és nagyon lelkes. Rég láttam embert ennyi vizet inni orron keresztül, de nem adta fel! Sőt, annyira elégedett volt, hogy amikor elment (jön majd vissza egy hónap múlva, mert egyébként itt lakik) nekem adta a kocsiját, hogy használjam. Úgyis csak a parkolóban állna. Kis piros Yaris, automata, full extrás... Hehe. Szóval autókázom szabadidőmben. Tegnap a szabadnapomon kitaláltam, hogy elmegyek lovagolni. Nem volt egyszerű! Mindenki a Golden Bay-t ajánlotta, mert csak ezt az egy helyet ismerik itt, pont ezért nem akartam oda menni. Nos, kisebb nehézségek után találtam egy teljesen eldugott helyet, és mentünk egy órát. Sajnos annyira kövesek az utak, hogy nagyrést csak sétálni tudtunk, ennek ellenére érzem a combom és a fenekem... Elszoktam a nyeregtől. 

Vasárnap mengint elmentem jet skizni, mert már eléggé összehaverkodtam a srácokkal a Sun & Fun irodában. Ott vannak a búvárbázis mellett. De most nem egyedül mentem... Múltkor panaszkodtam, hogy unalmas volt. Nos Mauro, a boss felajánlotta, hogy eljön velem. Khmm. De nagyon jó volt! Olyannyira, hogy este (mert mobil vagyok, van kocsim :-D ) vissza is mentem, mert mondták, hogy vasárnap esténként ott szoktak maradni némi sörözgetésre. Nos, leültünk a tengerparton, naplemente, romantika, egyszer csak azon vettem észre magam, hogy valaki egyre közelebb ül hozzám...  Szijja Mauro, segíthetek? A többiek meg elszállingóztak... No, a többi néma csönd, részletekkel nem szolgálok, de kellemes este volt. Sajnos hamar vége lett, mert mennie kellett köveket pakolni. Vasárnap éjjel. Francba. Majd meglátjuk, mi lesz a folytatás... Így még elcsíptem a foci VB döntőjét is, csak a végét szerencsére, mert addig nem sok minden történt. Meg Paul, a polip egyébként is megmondta, hogy a spanyolok nyernek! És így is lett! Viva Espana!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr342149900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GCsabi 2010.07.20. 19:43:40

"No, a többi néma csönd, részletekkel nem szolgálok, de kellemes este volt. Sajnos hamar vége lett, mert mennie kellett köveket pakolni. Vasárnap éjjel. Francba. "

no, alakul ez :)

Szia Dóri, te ott rabokkal ismerkedsz, vagymi? miért pakol követ?

olvaslak ám, jó munkát, jó szórakozást

üdv:a Giga
süti beállítások módosítása