Most május van, vagy november?

 2010.05.20. 20:07

Halihóóó, ismét itt vagyok a ködös esős Máltáról! Na jó, ez kissé túlzás, köd nincs, és tegnap éjjel esett kicsit, meg be van borulva... És mára a szél is lecsendesedett, bár estére újra beindul, az időjárás jelentés szerint... Az orrom már leégett, amióta itt vagyok, 2x is! A thai "barnaságom" meg eltűnt nyomtalanul... Dolgozhatok megint rajta, hogy legyen kis színem.

Most néztük meg az előrejelzést, egy-két nap, és király lesz megint! Itt az ideje, hogy melegedjen a víz!

Hétfő óta nem sok merülnivalóm volt, így besegítettem a mentőbúvári tanfolyamba Tiitnek. Egy ukrán pasas végezte a tanfolyamot. Mondta is utána, hogy a feleségét nem hordozta még ennyit, mint engem! :-) A legjobb volt, amikor a végén Tiit kiadta, hogy hagyjam el a "merülőtársam" (a piros fejű barátunkat, borzalmas búvár szegény, mindig eltűnik - a bója), és amikor ők visszajönnek merülésből, kérjek segítséget emberünktől. Mondta, hogy tegyük fel, nem beszélek angolul... Hogy nehezebb legyen a feladat. Mondom miért ne, hiszen a kedves tanuló sem beszél, csak oroszul meg kicsit németül, és tényleg pár szót angolul... Negezíthetünk, hogy én meg csak magyarul, de akkor sohasem találja meg a hiányzó búvárt! Ja, tényleg, akkor beszéljek angolul. :-D Na, megszervezte a mentést, akkor menjek vele keresni, mint merülőtárs. OK. Erre elkezdett olyan tempóban úszni, gondoltam, akkor váltsunk, és én leszek először a fáradt, majd a pánikoló búvár, még szimulálnom sem kell!

Fel is adtam egy idő után, visszaúsztam a bójához, legalább lesz kit menteni, ha végre odatalál... Majdnem el is aludtam, majd egyszercsak éreztem, (kb 15 perc várakozás után) hogy megtalált, szépen felvitt a felszínre. Utána még egyszer eljátszottam a hullabúvárt neki, még ki is rángattak a partra, jól néz ki a szárazruhám hátulja :-D Kissé algás lettem. Erről készültek végre képek is, lásd képtár!

Ez volt hétfőn-kedden, közben ücsörgés a Radissonban, vááááááááááá! Legalább kaptam pár filmet, azokat nézem, de egy idő után az is unalmas. Hmm, lehetne németül tanulni? Öööö. Talán... Mindjárt találok rá egy okot a lustaságon kívül... Nem megy. 

Szerdán csak fél napot voltam a Radissonban, mert délután juhééé! Merülés! Umm El Farud, és a nagy barrakudák olyan kedvesek voltak, hogy megvártak! Plusz egy languszta és egy méretes tintahal a roncsban. Elég későn végeztünk, általában igyekszünk hatkor zárni, de ma 6:10-kor indultunk vissza Zurrieq-ből a bázisra... Akkor is megérte! Nekem igen, a többiek vártak rám sokáig. Ez jobb volt Koh Taon, hogy mobilabb voltam, nem kellett a többiekre várni.

Kedves Ismerőseim és Búváraim! Kérlek gyertek minél többen, akkor mehetek merülni, nem pedig Radisson szolgálaton leszek! :-D Bár már csak 3 hét, és vége a sulinak, ami azt jelenti, hogy Galina viszi majd a Radissont, nem kell valamelyikünknek egész nap itt szobrozni. Plusz, ha beindul, akkor itt szép pénzt is lehet keresni a sok próbamerüléssel és tanfolyammal! Na jó, nem olyan rossz hely ez :-D

Este megint főztem. Én. Ez nem olyan csoda, de jó lett! Tényleg! Mondjuk nem nagy kaland, olyan finom zöldségek vannak itt, csak összedobálom, mgsütöm, és isteni! De akkor is. Olyan sűrített paradicsom szószt vettem, hogy kanállal ettem... Nagyon jó! Milánói spagetti volt a menü, illetve valami olyasmi, mert sajtom ugyna nem volt, de a szószba tettem padlizsánt és cukkinit is... Szóval nem milánói volt, hanem húsos-padlizsános-cukkinis tészta paradicsomos szósszal. :-) Legyen a neve: Hú-pa-cu-pa tészta!!! Jeee. És látá Dóri, hogy ez így jó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr212018984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása