Első bejegyzés

 2010.04.01. 17:18

 Nos, április 16-án repülök Máltára, ahol már várnak a Starfish Divecenterben. Meglesz, amit Thaiföldön eléggé hiányoltam: roncsmerülés, sajtok, vörösbor... Tavaly egy hetet már eltöltöttem ezen a csodálatos szigeten, már akkor eldöntöttem, hogy ide vissza kell jönnöm. Februárban írtam az összes búvárbázisnak a szigeten, munkát keresve. Kaptam pár pozitív választ, végül a Starfish bázissal sikerült megegyezni, hogy a nyári szezonban ott fogok dolgozni. St. Julian, St Georges bay-ben van a búvárbázis, nem ismerem őket, de a tulaj nagyon szimpatikus volt, amikor Skype-on megbeszéltük a részleteket. 

Egyenlőre még Budapesten vagyok, intézem a dolgaimat, és nagyon fázom!!!! :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr501887371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomzolka 2010.04.01. 23:16:25

No örülök, hogy jól érezted magad Taon, reméljük legalább ilyen jó lesz Máltán is!
Amit kicsit sajnálok, hogy mi csak két hét múlva megyünk, így elmarad a kinti tanfolyamom :(
Gondolom más magyar oktatóval nem találkoztál kint?

paha · http://paha.blogspot.com/ 2010.04.02. 00:30:48

feliratkoztam erre a blogodra is, várom az írásokat. :-)

globe trekker 2010.04.02. 11:00:55

@Tomzolka: Szia,
pont ment ki egy magyar oktató, Ákos, majd megkeresem a kinti számát, ha még ott lesz, vegyétek fel a kapcsolatot vele. Pont váltottuk egymást :-D

GCsabi 2010.04.02. 23:07:41

Üdv itthon, meg ne fázz

kinti számod hívtam, de nem tudtalak elérni, amit küldtél arra meg nem tudok válaszolni
jopofa0519kukucfreemail.hu címen elérsz

Bee White 2010.04.04. 12:12:32

Ezt a blogot is figyelni fogom... :)

évi* 2010.04.04. 22:11:24

Szia Dóri,
Pénteken megbeszéltük, hogy küldöm a mail címemet, ahova jöhetnek az extrább sztoryk! :-)
paarne.adam.eva@t-online.hu
(Péntek óta folyamatosan fűzöm Gyurit, hogy május elején menjünk mi is Máltára!)
süti beállítások módosítása