Semmittevés

 2010.04.21. 22:21

 Ma elvileg szabadnapom volt, mert nem volt mit csinálni... De persze mivel a bázison vagyok, itt ücsörögtem egész nap. Így amíg Mike rohangált ügyeket intézni (mint például a munkavállalási engedélyem) addig én voltam a bázis őre. Volt is benn egy nő, jön vasárnap merülni. Bulgáriából. Denis (nem tudom igazából hogy írják a nevét) is ott lebzselt egész nap, ő is itt fog dolgozni, bár csak beugróként. Elég fura figura, orosz srác, kissé sokat beszél, de elviselhető... Találkoztam a feleségével is. Aranyos lány. 32 éves a srác, és 16 éve házasok. 14 évesen ismerte meg a lányt... Kicsit fura ez a mai világban. Utazgatnak, élik az életüket, gondolom gazdag papa küldi az apanázst, mert dolgozni nem nagyon dolgoznak :-D Így is lehet élni... Bár szerintem unalmas egy idő után. Főleg a lánynak, mert Denis kifejtette nekem, hogy a nő ne dolgozzon. De egy idegen országban akkor hogy talál barátokat? Hol találkozik emberekkel? Én szétunnám magam egy idő után... Bár ki tudja.

Szóval tengtem-lengtem egész nap, csak délután akadt egy kis tennivaló... Lemostuk a kocsikat, ha jönnek a vendégek, ne legyen koszos. Hurrá, pucolhattam ablakot. Kedvenc elfoglaltságom :-D Az egyik kocsi elég barátságos, amit eddig is vezettem, de ma megismerkedtem a sárga szörnnyel... Hű, ehhez képest a lada szervokormányos!! Nem az lesz a kedvencem, az tuti. Ha sokat kell vezetnem, nyár végére olyan karom lesz, mint Popeye-nek 3 spenótkonzerv után! Pedig ez a kocsi jobban néz ki, szépen fel van matricázva. Ma majdnem elvittem vele a fél hotelt, mert próbáltuk a másik kocsival behúzni, ugyanis lemerült az aksija. Eltéptünk egy elvileg 8 tonnás kötelet is, de a végén minden jól alakult, senki sem sérült meg, és a kocsi is beindult! 

Este negyed hétre kellett mennünk lakásügyben Buggibába, felvettem némi előleget a fizumból, mert ugye kaució, meg minden ilyesmit ki kellett fizetni. Nem semmi figura az ingatlanjözvetítő! Rég láttam ilyn körülményes embert. Felolvasta az egész szerződést, minden pontját gondosan elmagyarázta, mint például, hogy nem tarthatok állatot. Én az első mondatnál túlléptem ezen, hogy nem is akarok, de azért még vagy 5 percig magyarázta... Azt hittem, sosem végzünk, közben Mike-nak mennie kellett a reptérre valakiért, ez meg csak mondta, mondta... Ááááááááá Még az aláírása is! Nem aláír, hanem alárajzol! De holnap után költözöm! Hurrá! Jó itt a bázison, de azért még jobb lesz, ha végre kipakolhatok a táskámból! 

Holnap megint Gozo, megyünk az Azúr ablakhoz. Én, és a két angol vendég búvár. Remélem, odatalálok majd... Annyira nem bonyolult a sziget. Jó lesz, ahogy kivettem, Mike jobban izgul nálam... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr351941288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása