Nehéz ez a blogolás

 2010.06.14. 19:55

Kicsit elfogyott a lendület... De ezt gondolom észrevettétek. Mostanában kaptam pár emailt, hogy mi van már, miért nem írok, hiányoljátok a sztorijaim...

Nos, lassan tanulgatok oroszul, már tartottam orosz briefinget is... Na persze ez kb 10-15 szóból állt, ennek a fele is angol volt, plusz ugye az activity rutin... De megértették, és értéklik nagyon a próbálkozásaim! :-) Volt itt két orosz, bejöttek a bázisra, ránézésre a legrosszabb fajta: nagy arc, alig beszélnek, mosoly semmi, mogorván járkáltak fel és alá, amíg a feleségek kitöltötték a papírokat helyettük... Első nap Tiit-tel mentek check dive-ra, másnap megkaptam őket, hogy én már úgyis beszélek oroszul, el tudom vinni őket... Két tapasztalt búvár, nagyon nem kell mondanom semmit, csak mutassam az utat. Ja, meg legyek a főnök, ne hagyjam őket, hogy átvegyék az irányítást... Na szép, jó nap lesz! A merülés végén ők kérdezték, hogy meg vagyok-e elégedve velük, jól viselkedtek-e, meg ilyenek! Hahaha! Két nap után már mosolyogtak, összeszedték minden angol tudásukat, hogy beszélni tudjanak velem, teljesen kedvesek voltak. Pesze magukhoz képest. De semmi gondom nem volt velük. Oroszmedve-idomár leszek, ha abbahagyom a búvárkodást valaha... Bár lehet, hogy 60 évesen nem tudnám ugyan ezt a hatást elérni!

Itt volt anyukám is, Ella barátnőjével, nyaraltak egy hetet. Nagyon jól érezték magukat, nálam laktak, így volt meleg vacsorám, és a lakás tisztább lett, mint amikor beköltöztem :-D Jó egy anyuci a háznál! Puszi neked, tudom, hogy olvasod! :-D

Egyre jobban hiányzik Thaiföld, meg kell mondjam! Jó itt, kezdek látni fiatalokat, nem csak öreg kövér angolokat, szóval alakul itt is a helyzet, de mégiscsak jobb, amikor a thaiok cipelik a palackokat, nem kell főznöm, mert olyan olcsó az étterem, a takarítás benne van a bérleti díjban, és fillérekért gyönyörűen kimossák a ruháim... Szóval eléggé úgy néz ki, hogy télre megyek vissza! Pont most beszéltem a kedvenc bárom tulajával, Ponggal. Fenn volt a Facebookon. Ők is hiányolnak, senki nem táncol úgy a bárpulton, mint én... :-) Megnyugtattam, hogy visszamegyek, és feldobom a bulit megint! 

Holnap jönnek Tapsiék! Sziiiiiiijjjjjjjjjjaaaaaaa! Jó kis hét lesz remélem! Elvileg szerdán rögötn megyünk tonhalakat nézni megint, lehet, ez lesz az első merülésük Máltán. Nem rossz kezdés! 

Most meg megy ugye a foci VB... Mondtam már, hogy nem igazán kedvelem a focit? Azért nehéz kimaradni, mert bárhová nézek, mindenhol ez megy a kivetítőkön... Még nem döntöttem el, kinek szurkoljak, vagy szurkoljak-e egyáltalán... Legutóbb azt hiszem 12 éve néztem a VB-t, akkor a franciáknak szurkoltam, csak azért, mert apu és bátyám őket szidták állandóan, gondoltam akkor Hajrá Franciaország! Viva la France! Ja, hát nem ők nyertek? De igen! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr712081665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása