Első önálló utam

 2010.04.22. 22:59

 Reggel korán kelés volt, mert fél 8-ra ígérkezett Mike, a búváraim pedig háromnegyed nyolcra. Cél a Blue Hole és az Inner Sea Gozón. Két hely, ahol már tavaly voltam egyszer, gyerekjáték lesz! 

Mire Mike megérkezett, elő voltak készítve a palackok, az oxigén, a PADI zászló lengett a bázis előtt, felszerelésem szintén összerakva, és a kávéja az asztalon. Azt hiszem, elégedett volt... Végül is ez az utolsó előtti nap, hogy itt aludtam, többet nem lesz ilyen, hogy előbb itt leszek nála. Merthogy ő fog hozni... :-D 

Mire megjöttek a búvárok, már a kocsira is felpakoltunk, csak a felszerelésüket kellett összeszedniük. Utána irány a benzinkút! Mike előtte még egyszer ellátott a tanácsaival, hogyan vezessek, nem értem mi a baja, csak egyszer padkáztam meg a kocsit előtte... Majd az egyik lámpánál átment a narancssárgán és integetett, hogy menjek utána - és még én vezetek veszélyesen! Hahaha! Na, inkább megálltam. Így is megtaláltam a kutat... Tankolás, és indulás, hogy elérjuk a kompot. Kényelmesen odaértünk, pár lyukat már megismerek az úton... Na, azért nem sikerül kikerülni, csak amikor átmentem rajta, jutott eszembe, hogy erre legközelebb emlékezzek! Átkompoztunk, odataláltam, merültünk, víz alatt sem tévedtem el, és első merülésen láttunk egy nagy sügért (volt vagy 80 cm-es, vagy nagyobb...) második merülésen pedig Szent Péter halával találkoztunk (Angolul John Dory, még egy alkalom, hogy vicceljenek a nevemmel, nem elég nekem a Nemo nyomában és a Dora the Explorer... Nehéz az élet) és még egy jókora polip is tekergette magát a barlangban! Jó kis merülések voltak, de melegedhetne már a víz! :-D

Visszafelé is sima utunk volt, kényelmesen elértük a 3 órás kompot, visszafelé is megtaláltam azt a pár döccenőt, amit kellett, átröptettem rajtuk a teherautót, és már vissza is értünk a bázisra! Első önálló napom alkalmából le is gurítottunk egy sört a többiekkel. :-D

Néhány kép a tegnapi kocsimosásról:

http://picasaweb.google.hu/farkasdo/Malta2010#

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr201944035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása