Költözés

 2010.04.25. 10:05

Nos, pénteken nem merültem, én voltam az ügyeletes a bázison. Nem szeretem... :-) Főleg így, hogy ennyire csend van. Neteztem egész nap, léptem a szinteket a Facebookon a Maffia warsban, remélem hamarosan beindul a szezon, mert ez tényleg unalmas! Lehet egy hónap múlva könyörögni fogok egy ilyen napért! 

Este hat körül bezártunk, hétre volt megbeszélve, hogy találkozunk a lakásnál és jól átadják nekem, de hamarabb érkeztünk majdnem egy órával. Semmi gond, addig bemegyek, végülis nálam van a kulcs. Kis keresgélés után meg is találtuk a házat, fel is mentem a másodikra, be is mentem a kapott kulccsal, csak épp nem abba a lakásba... Én emlékeztem, hogy az enyém a bal oldali, de mind a kulcson, mind a bérleti szerződésen a hatos lakás volt... Hehehe. Az egy két hálószobás, de elég borzalmas elrendezésű, gyorsan telefonáltunk is, hogy cserét kérünk... Nemsoká jött is az ingatlanos srác meg a tulaj is, beengedtek a másik lakásba végre, még függönyt raktunk fel, leolvastuk az órákat. Alig vártam, hogy elmenjenek végre. Addig beszéltek, hogy lenn bezárt a kisbolt is, pedig be akartam vásárolni. Nem baj, úgyis terveztem egy felfedező sétát. Szerintetek eltévedtem? Hát persze! :-D Hihetetlenek ezek a kis utcák. Mondjuk kb 15 perc bolyongás után egyszer csak ott álltam a ház előtt, és szerintem a kereszteződésben is elmentem egyszer... Lehet, segített volna, ha felírom az utca nevét! De találtam boltot közben. 

Beültem a sarkon lévő pubba, mert volt wifi, kicsit neteztem még, és irány aludni! Végre! Semmi szúnyog, kényelmes ágy, legalábbis a kanapéhoz képest... Ugyanis ki tudtam nyújtani a lábam... Az élet apró örömei. 

Reggel 3/4 8-ra jöttek értem, és megtudtam a napi programot: Ma a Radissonban lévő bázison leszek... Jeee. Ott még net sincs. Nos, tengtem-lengtem megint, de legalább tanultam németül egy kicsit! Ennyire unatkoztam... Este Tiittel és Margittal, az észt kollégákkal elmentem nagybevásárlásra. Jaaa, amikor hazamentem, meglepetéééés! volt egy mosógép az apartmanomban! Hurrá! Már csak azt kell kiderítenem, hogy is működik, mert ilyen gépet még nem láttam... Majd megkérdezem. Hamarosan, mert kéne mosnom! És csak ne kézzel, ha már van mosógépem. Szóval elmentünk bevásárolni, és vettem többek között egy hatalmas adag epret!!! Nyammm! Nagyon finom volt, be is vágtam az egészet! 

Este még egy kellemes meglepetés: volt net a szobámban! Valószínűleg az előző esti helyről ért oda a wifi, mert 11-kor eltűnt. Akkor zárnak általában a pubok. Megint jól aludtam, ami jó jel, hiszen szombat este volt. Tehát nincs nagyon hangos szórakozóhely a közelemben, csak halkan hallottam valami zenét, tehát messze sincs! 

http://picasaweb.google.hu/farkasdo/Malta2010#

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr171949554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása