Érkezés

 2010.04.16. 22:18

 Nos, kis izgalom után (pont ilyenkor kell kitörnie egy vulkánnak? Délelőtt jött el a gépem, délutánra ígérték a teljes légtérzárlatot. Izgultam, nehogy otthon ragadjak...) megérkteztem Máltára. Süt a nap, gyönyörű az idő, de senki sem ugrik oda hozzám, hogy de jó, megjöttél? Kicsit ácsorogtam, hátha mégis jön értem valaki... Majd erősen remélve, hogy működik ingyen wifi a reptéren, felnyitottam a laptopot, kikerestem a bázis számát, és szerencsére mobilszám is meg volt adva... Felhívom Mikhailt, illetve Mike-ot, (így rövidebb :-) hogy ugyan hol van? Ott volt, csak késett egy kicsit... Nos, irány a bázis! Amint megérkeztünk, elkedődött az oktatás, mit merre találok, hol vannak a medencék (mert 4 is van, amit a bázis használ a környező szállodákban) majd megkérdezték, csatlakozom-e a délutáni csoporthoz, jön 3 ember próbamerülésre. Persze, hogy megyek, ki vagyok száradva! 

Így 3 órakor megérkezett egy amerikai család, és mentünk merülni! Uszodában feladatok, majd irány az öböl. Rögtön kikaptam a csapatból a lányt, mert a szülők egyből mentek a víz alá, de ő nagyon ijedt volt... Kis úszkálás a felszínen, és már le is mert jönni a medence aljára, 10 perc után szépen ürítette a maszkját, én meg küzdöttem a szárazruhámmal... Ja, azzal kezdődött, hogy a reduktorom nyomásmérője eresztett, 3 hete Thaiföldön még tökéletesen működött... és nem is a szokásos tömítési probléma, hanem az első lépcső csatlakozásnál a cső maga sziszegett. Jó kis bemutatkozás. Majd a merülésen a komputerem nem kapcsolt be... Lemerült az elem. Bumm. Szintén 3 hete még azt mutatta, hogy tele van. De semmi gond, holnap 3-4 EUR-ért kicserélik a helyi Suunto üzletben. Még jó, hogy a szárazruhámmal és a mellényemmel nem volt gond. Azért volt bajom a víz alatt, hiszen ugye még nedvesruhát sem hordtam Thaiföldön... Ha belegondolok, tavaly szeptemberben használtam utoljára a szárazruhám. Még be sem tudtam súlyozni magam rendesen. Azért jól sikerült a merülés :-D Jó volt újra víz alatt lenni. 

A szállásom a bázison van egyenlőre, ami azt jelenti, hogy az oktatóteremben a kanapén alszom. Muhaha! De ingyen van, jó lesz egy ideig, amíg nem találok valami rendes helyet olcsóért. Zuhanyzó nincs, de a melletünk lévő szálloda konditermének és szaunájának a zuhanyzóját használhatom majd, mert van ott valami haver... Jó lesz. 

Este visszajött értem Mike, elvitt vásárolni reggelit, hozott egy helyi telefonkártyát, és elvitt vacsorázni. Mondta, hogy talált egy helyet 200 euróért, holnap elmegyünk megnézni, és én fogok vezetni. :-D Jobbkormányos autót. Elég jó kocsija van, lehet, inkább a teherautóval kéne mennünk... Bátor ember. Bár amilyen kocsikat vezettem már, szerintem nem lesz gond egyikkel sem.

Kíváncsi leszek, milyenek lesznek az orosz vendégek, mert lesz itt dolgom párral... Pont erről beszélgettünk Mike-kal, és mondta, ne aggódjak, nem olyanok, mint Egyiptomban. Igazából Thaiföldön is teljesen normálisak voltak, talán itt sem lesz gond velük. :-)

Nos, itt vagyok, a víz 17 fok körül van, sütött a nap (már sötét van), holnap 8:30-ra jönnek, addigra ki kell nyitnom a kaput, ennyi történt ma... Jó éjt mindenkinek, izlandi hamufelhő hozzon szép álmokat Magyarországra... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dorimaltan.blog.hu/api/trackback/id/tr431928090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyuri1978 2010.04.17. 22:21:01

Szia Dóra!
Remélem melegszik még az idő és a víz, mert április 30-án megyünk utánad...ha addigra eloszlik a hamufelhő. Majd írd meg SMS-ben a kinti mobilszámodat. Üdv, Paár Gyuri

GCsabi 2010.04.18. 09:29:26

Üdv Dóri, jó munkát, remélem itt is jól fogod magad érezni.

globe trekker 2010.04.19. 16:11:36

Szia Gyuri,
De jó, hogy jöttök!!! Szállást keressek, vagy találtatok már valamit magatoknak? Gondolom, merülsz is! Szárazrucit szerintem intézz, mert elég hűvös a víz, és azt itt nem tudsz bérelni... A többit itt is lehet, ha nem akarod cipelni :-D

globe trekker 2010.04.19. 16:12:15

@GCsabi: Köszönöm, még csak négy napja vagyok itt, de már jó izomlázam van! :-D
süti beállítások módosítása